V košarici nimate izdelkov.

Preizkusite

Splošna vprašanja

V: Kako vas lahko kontaktiram?

  • E-pošta: Naša ekipa vam bo z veseljem pomagala v primeru vprašanj ali težav. Na e-poštna sporočila odgovorimo takoj, ko je mogoče. Pošlji e-pošto ekipi Topshop.

    Na vprašanja o izdelkih, blagovni znamki, novinarska vprašanja in pogosto zastavljena vprašanja, poslana po e-pošti odgovarjamo hitro in po najboljših močeh.
  • Telefon: Pokličite nas in pomagali vam bomo pri vaših vprašanjih ali težavah. Prav tako lahko preko telefona tudi oddaste naročilo, zato ne oklevajte in nas pokličite. Brezplačna telefonska številka je 080 23 46 (pon.–pet. 8.00–21.00, sob. 8.00–12.00).

    Na vprašanja o vašem naročilu, dostavi in stanju pošiljke odgovarjamo preko telefona hitro in po najboljših močeh. Prav tako pa je naročanje preko telefona enostavno in ni vam treba nič tipkati po računalniku.

V: Ali nudite klepet v živo?

Trenutno ne nudimo klepeta v živo, a je ta v pripravi. Ker vam želimo ponuditi najboljšo možno pomoč, na tem trdo delamo.

V: Ali imam kake prednosti, če pri vas ustanovim račun?

Prepričani smo, da je temu tako. In teh prednosti je veliko!

  • Ob ponovnem nakupu vam ni več potrebno izpolnjevati nobenih polj, zaradi česar je nakup hiter in res enostaven.
  • Lahko si ustvarite seznam želja in enostavno dodajate zanimive izdelke na osebni seznam.
  • Vpogled imate v vse vaše naročnine od katerih se lahko enostavno odjavite.
  • Kadarkoli si lahko pogledate bone in kupone in njihovo vrednost.
  • Predhodno ste obveščeni o prihajajočih posebnih ponudbah.
  • Prejemali boste lokalne ponudbe partnerskih podjetij, kot npr. fitnes centrov itn.

V: Kako vem, da je nakupovanje pri vas varno?

Na vsakem koraku vam zagotavljamo 100 odstotno varnost. Prav tako spoštujemo vašo zasebnost in smo zavezani k temu, da jo varujemo.

Da bi izvedeli več, si preberite Politika zasebnosti in Pogoji poslovanja.

V: Kako lahko napišem mnenje o izdelku?

Zelo enostavno. Podrsajte po strani navzdol, kliknite gumb Napiši mnenje in vnesite komentar o izdelku.

Ne pozabite, da lahko mnenje oddate samo, če ste prijavljeni. Če si še niste ustvarili računa, kliknite tukaj, da ga ustvarite.

Prosimo, preberite si Pogoji uporabe, da bi izvedeli več o zakonskih določilih in pogojih v zvezi z vašo oddajo mnenja.

V: Kako lahko všečkam vašo Facebook stran?

Našo Facebook stran lahko všečkate s klikom tukaj. Hvala!

V: Kako se lahko naročim na vaš seznam za prejemanje e-pošte?

Na naš seznam za prejemanje e-pošte se naročite s klikom tukaj. Hvala!

V: Kako se lahko odjavim od vašega seznama za prejemanje e-pošte?

Če ne želite več prejemati naših e-poštnih sporočil (ponudbe, članke itn.), se prijavite v vaš račun in kliknite kategorijo Naročnine na novice, kjer lahko enostavno urejate vaše obstoječe naročnine.

Pri tem pa ne pozabite, da vas na žalost ne moremo več dodati na seznam, ko se enkrat odjavite.

V: Kako lahko uporabim prejeti kupon?

Uporaba kupona je enostavna.

  1. Po oddaji naročila imate na prvem koraku plačila na voljo prostor za vnos kupona.
  2. V ustrezno polje prilepite kodo kupona in kliknite zeleni gumb Aktiviraj kupon.
  3. Popust ipd. bo samodejno prikazan na desni strani podatkov o ceni.

Izdelki

V: Moj izdelek je okvarjen. Kaj lahko naredim?

Če je vaš izdelek še pod garancijo (garancijski list ste prejeli priložen izdelku), pošljite izdelek skupaj z garancijskim listom ter izpolnjenim in podpisanim obrazcem za reklamacijo na naslednji naslov:

Studio Moderna d.o.o.
Podružnica v Ljubljani
Litostrojska cesta 52
1000 Ljubljana (za oddelek reklamacije)
.

Nato vas bomo kontaktirali glede vrnitve popravljenega izdelka.

Ne pozabite, da brez veljavnega garancijskega lista ne bomo krili stroškov popravila. Po koncu garancijskega obdobja nas še vedno lahko kontaktirate in pomagali vam bomo pri rešitvi okvare.

V: Kako lahko popravim okvarjeni izdelek?

Po koncu garancijskega obdobja vam priporočamo, da se obrnete na eno od spodnjih podjetij, ki vam bo ocenilo strošek popravila vašega izdelka. Tudi sami sodelujemo s temi podjetji in smo zelo zadovoljni z njihovimi storitvami.

Pri kontaktiranju podjetja navedite, da ste izdelek kupili pri Topshopu.

V: Kako dolgo traja garancija mojega izdelka?

Vsi izdelki Topshop imajo 1-letno garancijo na proizvodne napake glavne funkcije izdelkov. Dodatna garancijska obdobja za posamezne izdelke najdete na spletnih straneh z informacijami o izdelku.

Naročila

V: Ali lahko spremenim ali prekličem svoje naročilo?

Če želite vaše naročilo spremeniti ali preklicati, nam pošljite e-poštno sporočilo in za vas bomo naročilo spremenili ali preklicali. Če je naročeni izdelek že zapustil skladišče, naročila več ne moremo spremeniti. Lahko ga zavrnete ob dostavi.

V: Kakšno je stanje mojega naročila?

Z veseljem vam sporočimo stanje vašega naročila. Najhitrejša pot za to je, da nas pokličete a tel. št.: 080 14 74 oz. 08 / 200 91 91 ali nam pošljete e-poštno sporočilo in takoj vam bomo sporočili zahtevane informacije.

V: Izdelek, ki ga želim kupiti, ni na zalogi. Kaj lahko storim?

Na žalost imamo na zalogi le omejeno število določenih izdelkov in v tem primeru vam izdelka na žalost ne moremo dostaviti. Kljub temu pa vam bomo z veseljem pomagali poiskati drug ustrezen izdelek.

Običajno se kaj takega ne zgodi in izbrani izdelek vam lahko kadarkoli donaročimo.

O spremembah glede stanja vašega naročila boste obveščeni prek e-pošte ali telefona.

Dostava izdelkov

V: Koliko stane dostava?

Stroški dostave so izračunani na podlagi teže celotnega paketa. Razpredelnico izračuna za lokalno dostavo lahko najdete tukaj.

V: Kdaj lahko pričakujem svoje naročilo?

Ob vsakem naročilu vas bo kontaktiral naš strokovnjak Topshop ter pri vas preveril vaš naslov in datum dobave.

Izdelki na zalogi so običajno dobavljeni v 3 do 5 delovnih dneh od dneva končne potrditve vašega naročila. Vsi ostali izdelki Topshop so dobavljeni v 7 do 10 delovnih dneh po prejemu naročila.

Če vas v roku enega tedna naš strokovnjak Topshopne kontaktira, nam pošljite e-poštno sporočilo ali pa nas pokličite na telefonsko številko 080 14 74 in takoj bomo poizvedeli, kje se nahaja vaše naročilo.

V: Kako mi je izdelek dostavljen?

Izdelki, ki so na zalogi, bodo dostavljeni v roku od 3 do 5 delovnih dni, šteto od dneva dokončne potrditve vašega naročila.

Top Shop izdelki bodo dostavljeni preko Pošte Slovenije in se zaračunavajo po veljavnem ceniku Pošte Slovenije. Pri prevzemu odkupne pošiljke Pošta Slovenije zaračuna poštno provizijo za prenos kupnine po svojem veljavnem ceniku. Dodatne informacije najdete tukaj.

V: Ali lahko izbiram, kdaj naj bo izdelek dostavljen?

Želje glede dostave lahko zabeležite v e-poštnem sporočilu in potrudili se bomo, da bomo upoštevali vaše želje.

V: Ali bom moral/-a osebno podpisati za svoj paket?

V primeru plačila z gotovino po povzetju boste morali osebno prevzeti izdelek in podpisati prevzem.

V: Kaj pa, če si premislim in izdelka še nisem prejel/-a?

Če ste si premislili, vas prosimo, da nas o tem čim prej obvestite. Takrat lahko naročilo enostavno prekličemo, brez da bi vi imeli dodatne stroške.

Vsi naši izdelki imajo 15-dnevni rok vračila, tako da lahko izdelek doma preizkusite, da vidite, ali vam je všeč, preden se dokončno odločite.

V: Ali dostavljate izven države?

Običajno ne dostavljamo izven države, če pa bi se izrecno zanimali za naše izdelke, pa nas kontaktirajte po e-pošti in bomo individualno obravnavali vaš primer.

V: Ali lahko dostavo izdelkov naročim na drug, izbran naslov?

Dostavo pošiljke lahko naročite tudi na drug, izbran naslov – npr. naslov želene pošte, v službo, ipd. ali pa na enega izmed 114 bencinskih servisov Petrol (več informacij).

V: Kako izberem dostavo na drug, izbran naslov?

V polje ''naslov'' namesto svojega naslova vpišite naslov lokacije, kamor želite dostavo pošiljke (službeni naslov, naslov izbrane pošte ali naslov izbranega bencinskega servisa Petrol).

Vračila

V: Želim vrniti svoje naročilo. Kaj moram storiti?

Pokličite nas na tel. št. 08 / 200 91 91 ali pa nam pošljite email na reklamacije@studio-moderna.com in zadevo bomo za vas uredili.

V: Kako dolgo traja, da mi povrnete stroške naročila, če vrnem naročeni izdelek?

Če ste nam za zahtevo vračila posredovali vaš transakcijski račun, vam bomo stroške povrnili v roku 1 tedna, v primeru poštne nakaznice v roku 14 dni, najkasneje pa po zakonsko določenem roku 45 dni.

V: Kakšni so stroški pošiljanja za izdelek, ki ga želim vrniti?

Če želite izdelek vrniti, morate izpolniti obrazec za reklamacijo in nam ga poslati na

Studio Moderna d.o.o.
Podružnica v Ljubljani
Litostrojska cesta 52
1000 Ljubljana (za oddelek reklamacije)
.

Stroški pošiljanja za izdelek, ki ga želite vrniti, je izračunan strani izbranega ponudnika storitev na podlagi teže in velikosti izdelka. Stroške pošiljanja v primeru reklamacije krijete vi, razen v primeru stvarne napake, kjer odvoz uredimo mi.

Informacije o plačilu

V: Katere vrste plačil sprejemate?

Trenutno sprejemamo naslednje vrste plačil:

  • Plačilo z gotovino po povzetju (na dom ali v trgovini)
  • Plačilo na obroke (število obrokov je navedeno za vsak izdelek posebej) preko podjetja Summit Leasing Slovenija d.o.o (Pogoji poslovanja)
  • Plačilo z naslednjimi plačilnimi karticami: Visa, Mastercard, Visa Elektron, Maestro in Activa
  • Plačilo s kreditnima karticama Diners (do 24 obrokov) in American Express (do 12 obrokov)
  • Plačilo s sistemom Paypal

V: Ali sprejemate mednarodne kreditne kartice?

Trenutno sprejemamo naslednje kreditne kartice: Visa, Mastercard, Diners in American Express.

Izdelke lahko na obroke kupite tudi preko podjetja Summit Leasing Slovenija d.o.o.

V: Kako poteka plačilo po povzetju?

Plačilo po povzetju je najbolj varen način plačila. Enostavno pripravite znesek vašega naročila, ki ga nato poravnate dostavljavcu, ko vam ta dostavi vaš izdelek.

V: Ali je varno plačati s kreditno kartico na vašem spletnem mestu?

Da. Pri tem sodelujemo z najbolj zaupanja vrednimi partnerji in obdelava vašega plačila s kreditno kartico poteka na zavarovani in varni strani. Vsaka zaupanja vredna stran, ki sprejema plačilne kartice uporablja varno povezavo. To prepoznate po tem, da se pred naslovom spletne strani napiše HTTPS kar pomeni, da je vzpostavljena varna povezava.

Tehnologija

V: Kaj so piškotki? Ali moram v svojem brskalniku omogočiti piškotke?

Piškotek je majhna količina podatkov, ki so poslani v vaš brskalnik s spletne strani in so shranjeni na trdem disku računalnika. Če nastavitve vašega brskalnika to omogočajo (večina brskalnikov ima omogočene piškotke), lahko vsaka spletna stran pošlje svoj piškotek vašemu brskalniku. Da bi zaščitili vašo zasebnost, piškotki ne shranjujejo osebnih podatkov, temveč uporabljajo anonimne edinstvene identifikatorje. Vsaka spletna stran lahko dostopa le do tistega piškotka, ki ga je poslala trdemu disku, ne pa do piškotkov, poslanih z drugih spletnih strani.

Če računalnik delite z drugimi, in ne želite, da bi ti imeli dostop do podatkov o računu, se prepričajte, da se odjavite s spletne strani, preden pustite računalnik brez nadzora. Odjavite se lahko s klikom na povezavo »Odjava« na vrhu strani.

Za več informacij o uporabi piškotkov si preberite rubriko Piškotki.

V: Pri oddaji naročila prejmem sporočilo o napaki, ki navaja, da je prišlo do napake. Kaj je narobe in kaj moram storiti?

Prepričajte se, da ste vnesli vse podatke, ki so potrebni za oddajo naročila (svoje podatke in podatke o kreditni kartici preverite dvakrat). Manjkajoči deli so obrobljeni z rdečo.

Če je vse v redu, a še vedno ne morete oddati naročila, vas prosimo, da zaprete spletno stran in jo poskusite znova odpreti. Če težava še zmeraj ni odpravljena, nam prosite pošljite e-pošto in težavo bomo odpravili mi.

Vaši podatki

V: Moj e-poštni naslov se je spremenil. Kako lahko posodobim svoje podatke?

Vaš e-poštni naslov posodobite tako, da se prijavite v vaš račun in kliknete kategorijo Naročnine na novice.

V: Rad/-a bi spremenil/-a svoje geslo? Ali ga lahko?

Vaše geslo posodobite tako, da se prijavite v vaš račun in kliknete kategorijo Podatki o računu.

V: Ne želim več imeti računa. Kako ga zaprem?

Če želite preklicati svoj račun in vse njegove podatke, nam pošljite e-poštno sporočilo na info@topshop.si, in to bomo za vas storili mi.

Potrebujete pomoč?
x
Pokličite brezplačno na 080 14 63
Imate vprašanje ali pa bi radi več informacij o izdelku izvedeli od naših svetovalcev? Zato smo tu za vas, da vam pomagamo.

Pokličite nas na brezplačno številko in z veseljem se bomo odzvali vašim vprašanjem.

Vaši Top Shop svetovalci.