V košarici nimate izdelkov.

Preizkusite

Pogoji poslovanja

Ti pogoji poslovanja, objavljeni na spletnih straneh Top Shop pod rubriko »Info« (v nadaljevanju: »pogoji poslovanja«) določajo pogoje nakupa izdelkov preko spletne strani Top Shop ki je dostopna na povezavi http://www.topshop.si (v nadaljevanju: »spletna stran«) in jo upravlja družba Studio Moderna d.o.o., Podvine 36, 1410 Zagorje ob Savi (v nadaljevanju: »ponudnik«). Poleg teh pogojev poslovanja lahko za določene odseke, podstrani ali določene uporabnike veljajo posebni pogoji poslovanja ali pogodbena določila.
 
»Kupec« ali »uporabnik« v teh pogojih poslovanja predstavlja vsako osebo, ki se odloči za nakup izdelkov prek spletne strani Top Shop oziroma na drug način izrazi zanimanje za nakup izdelkov ponudnika.
 
Kupca ponudnik obvešča, da so v primeru, da se odloči za nakup izdelka iz partnerske ponudbe, veljavna določila partnerjevih pogojev poslovanja. . Pred nakupom izdelkov iz partnerske ponudbe se o pogojih partnerske ponudbe kupec lahko seznani na naslednji povezavi: »O partnerski ponudbi«. Pred oddajo naročila za nakup izdelka pod pogoji partnerske ponudbe je pomemben kupčev skrben pregled partnerjevih pogojev poslovanja in partnerjeve politike varstva osebnih podatkov.
 
Vsebine na spletni strani so za informativno in izobraževalno rabo ter niso mišljene kot nadomestek za zdravniško posvetovanje. O uporabnosti naših nasvetov in predlogov svetujemo, da se kupec glede na svoje zdravstveno stanje posvetuje s svojim osebnim zdravnikom.
 
Pred nakupom preko spletne strani, je pomembna seznanitev z naslednjimi rubrikami:
dostavo ter
politika zasebnosti, ki se nanaša na varstvo zasebnosti in osebnih podatkov kupca.
 
Z uporabo spletne strani uporabnik sprejema in soglaša z vsemi določbami teh pogojev poslovanja, ki vključujejo tudi vse povezave in njihove sestavne dele ter potrjuje, da je bil seznanjen s politiko zasebnosti.
 
Bistvene lastnosti izdelkov, cene, vključno z vsemi davki in drugimi dajatvami ter podatki o načinu plačila in dobave veljajo v trenutku dokončne potrditve naročila. V primeru morebitne spremembe roka dobave bodo kupca o spremembi ustrezno in pravočasno obvestikli prodajni svetovalci iz klicnega centra.
 
Cena izdelka, vrednost DDV-ja in strošek poštnine so razvidni v nakupovalni košarici še preden je naročilo zaključeno. Prav tako bo kupec o vseh podatkih o oddanem spletnem naročilu obveščen na elektronski naslov, ki ga je navedel v nakupovalni košarici pri vnosu svojih podatkov. Če le-tega ne prejme, obstaja možnost, da je kupec navedel napačen elektronski naslov. V takšnem primeru kupca naprošamo, da nas konktaktira:
 
• preko elektronskega naslova: narocila@topshop.si (jezik komunikacije naj bo slovenščina ali angleščina; uporabniki naj pošljejo elektronsko sporočilo za kakršnekoli ugovore, pripombe, vprašanja ali izjave) ali
• preko telefonske številke 080 23 46.

 

1. Informacije o ponudniku

Ponudnik in njegov naslov:Studio Moderna d.o.o., Podružnica v Ljubljani, Litostrojska cesta 52, 1000 Ljubljana
Matična številka:5566975004
Identifikacijska številka za DDV:SI95400818
Vpisan v:Sodni register Okrožnega sodišča v Ljubljani, dne 5.4.2006, z vložno številko 061/11517404

 

2. Dokončna potrditev naročila

Naročilo je dokončno potrjeno in zaključeno, ko kupca po oddaji spletnega naročila:
 
• kontaktira prodajni svetovalec po telefonu ali
• v primeru, da ste po telefonu nedosegljivi, svoje naročilo potrdite po elektronski pošti.

 

3. Možnost spremembe naročila

Vse želene spremembe v zvezi z že oddanim, a ne dokončno potrjenim naročilom, lahko kupec sporoči prodajnemu svetovalcu, ko vas bo le-ta kontaktiral za dokončno potrditev naročila po telefonu ali pošljete elektronsko sporočilo kot odgovor na elektronsko sporočilo »Podatki o vašem naročilu«, ki ste ga prejme ob oddaji naročila.

 

4. Podatki o dostavi

Izdelki, ki so na zalogi, bodo dostavljeni v roku od 4 do 5 delovnih dni, šteto od dneva dokončne potrditve vašega naročila.
 
Stroški dostave in odkupnega poslovanja Top Shop izdelkov bodo dostavljeni preko Pošte Slovenije in se zaračunavajo po veljavnem ceniku Pošte Slovenije, z dodatkom stroškov za manipulacijo in pakiranje v višini:
 
• na pakete s skupno težo do vključno 2kg znaša pribitek za manipulacije in pakiranje 0,99 EUR,
• na pakete s skupno težo nad 2kg znaša pribitek za manipulacije in pakiranje 1,99 EUR.
 
Pri prevzemu odkupne pošiljke Pošta Slovenije zaračuna še poštno provizijo za prenos kupnine po svojem veljavnem ceniku.
 
Če naročenih izdelkov ne bo mogoče dostaviti v predvidenem času, bomo kupca o tem obvestili, pri čimer bodo uporabljeni kontaktnii podatki, ki nam jih bo kupec zaupal ob izvedbi naročila.
Stroški poštnine so v vsakem primeru razvidni iz nakupovalne košarice še preden kupec dokončno izvede naročilo.
 

 

5. Plačilni pogoji

Plačilo za katerokoli naročen izdelek, pri katerem ni oznake »Partnerska ponudba«, lahko kupec opravi ob prevzemu izdelkov v gotovini oziroma podpiše pogodbo za obročno odplačevanje. V primeru, nakupa izdelka iz partnerske ponudbe (le-ta bo vidno označen v nakupovalni košarici), se bo kupcu ponudila zgolj možnost plačila po prevzemu izdelkov v gotovini. V kolikor bi kupec v vsakem primeru želel naš izdelek, torej ne izdelek partnerjev, plačati na drug način kot s plačilom po povzetju, mora opraviti ločeno naročilo našega izdelka od naročila izdelkov iz »Partnerske ponudbe«. Košarica mora za možnost plačila na obroke vsebovati le izdelke brez oznake »Partnerska ponudba«. Za izdelke partnerjev namreč drug način plačila, kot plačilo po povzetju, ni mogoč. Več o tem: »Partnerji«.

 

5.1. Plačilo po povzetju

Naročene izdelke kupec plača ob dnevu prevzetja izdelkov na domu oz. po povzetju na svoji lokalni pošti.

 

5.2. Plačilo na obroke

V sodelovanju s podjetjem Summit Leasing Slovenija d.o.o., Flajšmanova 3, 1000 Ljubljana, vam omogočamo sklenitev hitrega potrošniškega kredita.
 
Kreditno pogodbo lahko sklenete za celotno vrednost nakupa do 3.000 EUR, lahko pa del kupnine plačate tudi z gotovino ali z drugimi plačilnimi sredstvi. Minimalni znesek kredita znaša 49,90 EUR, minimalni obrok pa 10 EUR.
 
Kredit lahko pridobi:
 
polnoletna fizična oseba, državljan Republike Slovenije, s stalnim prebivališčem v Sloveniji
•redno zaposlen v Sloveniji
•ali upokojen (prejema pokojnino v Sloveniji).
 
Če seštevek vašega skupnega stanja dolga predhodno odobrenih kreditov in novim kreditom (pri Summit Leasingu) ne presega 400 EUR, lahko pridobite kredit le na osnovi predložitve osebnega dokumenta in davčne številke ter izpolnitve vloge, s katero potrjujete, da:
 
•ste starejši od 21 let
•ste lastnik nepremičnine v Republiki Sloveniji, kjer imate zadnja tri leta stalno prebivališče
•imate odprt transakcijski račun pri banki v Sloveniji z veljavno debetno in/ali kreditno kartico
•če ste zaposleni:
  • pri delodajalcu v Republiki Sloveniji za nedoločen čas ali za določen čas, pri čemer boste sklenili kreditno pogodbo, katere trajanje ne bo daljše od vaše zaposlitve za določen čas,
  • vaš zadnji priliv iz naslova plače znaša najmanj 500 EUR
•če ste upokojeni:
  • vaš zadnji priliv iz naslova pokojnine znaša najmanj 400 EUR
Če ne izpolnjujete pogojev za pridobitev kredita do 400 EUR oz. če znesek vašega skupnega stanja dolga predhodno odobrenih kreditov in novim kreditom znaša do 1.250 EUR poleg osebnega dokumenta in davčne številke potrebujete še:
 
•če ste zaposleni:
  • zadnji bančni izpisek, ki ga prejmete na dom, ali internetni izpisek ali drug dokument, ki ga potrdi vaša banka in iz katerega je razviden priliv iz naslova vaše zadnje plače, pri čemer ta ne sme znašati manj kot 500 EUR,
  • če na izpisku ne piše PLAČA ali OSEBNI DOHODEK ali REDNO DELO ali SALA, predložite še plačilno listo,
  • če ste na porodniškem dopustu predložite tudi originalno potrdilo delodajalca o zaposlitvi. Potrdilo ne sme biti starejše od 31 dni. Če ste zaposleni za določen čas doba odplačevanja kredita ne sme presegati trajanja zaposlitve oz. je največ 12 mesecev.
•če ste upokojeni:
  • zadnji bančni izpisek, ki ga prejmete na dom, ali internetni izpisek ali drug dokument, ki ga potrdi vaša banka in iz katerega je razviden priliv iz naslova vaše zadnje pokojnine, pri čemer ta ne sme znašati manj kot 400 EUR,
  • če na izpisku ne piše POKOJNINA ali ZPIZ ali PENZ, predložite še zadnje obvestilo ZPIZ-a.
Če vaša izpostavljenost skupaj z novim kreditom presega 1.250 EUR, predložite enako dokumentacijo, kot to velja za izpostavljenost do 1.250 EUR, pri čemer se ugotavlja vaša kreditna sposobnost. Osnova za določitev kreditne sposobnosti je priliv iz naslova vaše zadnje plače/pokojnine. Skupna mesečna obremenitev lahko znaša največ 40% osnove in jo sestavlja mesečna obveznost iz naslova novega kredita in morebitni drugi odtegljaji za plačilo iz pogodb o prodaji na obroke, kreditov in leasingov, ki so razvidni z bančnega izpiska. Pri tem mora biti izpolnjen tudi pogoj, da vam po odbitku vseh obveznosti ostane najmanj znesek v višini minimalne neto plače.
 
Samostojni podjetniki, osebe, ki opravljajo poklic kot samostojno dejavnost, kmetje, osebe, ki opravljajo javna dela, prejemajo avtorski honorar ali plačilo iz naslova pogodb o poslovodenju ne morejo pridobiti hitrega kredita.
 
Več informacij in informativni izračun prejmete ob povratnem klicu našega svetovalca.
Summit Leasing Slovenija si pridržuje pravico, da zavrne odobritev kredita brez obrazložitve.
 

5.3. Plačilo s kreditnimi karticami

Nudimo vam možnost plačila preko American Express
 
Da bi bilo plačilo čim bolj enostavno vam omogočamo, da izbrane izdelke plačate tudi s plačilno kartico American Express. V tem primeru vam nudimo plačilo od 2 do 6 obrokov.
 
Ob prejetju naročila z obročnim plačilom vas bo kontaktiral naš agent/ka za zaključek naročila.
 

KONTAKT

Telefon: 01 548 3000 ali 01 548 3001 (od ponedeljka do četrtka od 8:00 do 16:00, v petek od 8:00 do 15:00)
 
Faks: 01 548 30 20
E-pošta: smkrediti@slsi.si

 

5.3. Pravne osebe – plačilo po predračunu

V primeru naročila izdelkov s strani pravnih oseb se plačilo izvede po izdanem predračunu in izdelke dostavimo pravnim osebam v dogovorjenem roku po prejetem plačilu.

 

6. Postopek nakupa

 

1. korak – Vaša košarica

Na spletni strani www.topshop.si se v zgornjem desnem kotu nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se kupcu (po kliku na ikono) prikažejo izdelki, ki jih je med brskanjem po spletni trgovini le-ta dodal v nakupovalno košarico.
 
Če želi kupec odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice lahko to stori s klikom na povezavo »Odstrani izdelek«, ki se nahaja pri kratkem opisu izdelka v košarici. Če želi dodati še kakšen izdelek v košarico, to stori s klikom na povezavo »Nazaj v trgovino«. S klikom na omenjeno povezavo se vrnete nazaj v spletno trgovino.
 
Pod izbranimi izdelki je naveden strošek dostave ter celoten strošek nakupa. V kolikor ima kupec promocijsko geslo / kodo za popust le-to vnese v okenček, kjer je navedeno »Vnesite kodo« in jo potrdi s klikom na povezavo »Uporabite kodo«. Pri enem nakupu lahko kupec koristi le en kupon/kodo. Uporaba posebne promocijske kode/gesla (poslanega stranki po elektronski pošti ali preko oglaševalskih kanalov) velja izključno pri nakupu na spletu in z uporabo le-tega prevzem v trgovini ni mogoč. Nato s klikom na gumb »Vnesite podatke za dostavo« potrdi izbiro izdelkov v nakupovalni košarici in nadaljuje z naslednjim korakom potrebnim za oddajo naročila.

 

2. korak - Podatki o dostavi

Kupec mora posredovati zahtevane kontaktne podatke (spol, ime, priimek, naslov, tel. številko, elektronski naslov), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka. Vpisati mora vsaj eno veljavno telefonsko številko.
 
Če se želi kupec vrniti na prejšnji korak košarice, lahko to stori s klikom na gumb »Back« oz. »Nazaj« v orodni vrstici brskalnika ali pa klikne na povezavo »Nazaj na prejšnji korak«. Vnesene podatke potrdi s klikom na gumb »Izberite način plačila« in tako nadaljuje na naslednji korak, potreben za oddajo naročila.

 

3. korak - Način plačila

Kupec izbere način plačila, ki je ponujen v polju »Izberite način plačila«.
 
Če se želi vrniti na prejšnji korak košarice, lahko to stori s klikom na gumb »Back« oz. »Nazaj« v orodni vrstici brskalnika ali s klikom na povezavo »Nazaj na prejšnji korak«. S klikom na gumb »Zaključite naročilo« nadaljuje na naslednji korak.

 

4. korak - Zaključek naročila

V tem koraku lahko kupec pregleda vsebino nakupovalne košarice, posredovane podatke za dostavo ter način plačila, ki ga je izbral. Naročilo potrdi in odda s klikom na gumb «Zaključi naročilo«.
 
Če je bilo sporočilo o oddaji naročila uspešno posredovano, se bo kupcu na spletni strani izpisal tekst ''Naročilo je bilo uspešno oddano''. Poleg tega bo kupcu na elektronski naslov, ki ga je vnesel v 2. koraku, poslano elektronsko sporočilo s podrobnostmi oddanega naročila.

 

5. korak - Potrditev naročila in odstop od naročila pred dostavo

Po oddaji naročila bo kupec na posredovani elektronski naslov, ki ste ga vnesli ob naročilu, prejel elektronsko pošto s podrobnostmi oddanega naročila skupaj z obvestilom, da je naročilo oddano in zabeleženo. Z omenjenim elektronskim sporočilom bo kupec seznanjen, da nas lahko v primeru kakršnikoli dodatnih informacij kontaktira preko telefona (080 23 46) ali preko elektronske pošte (narocila@topshop.si).
 
Elektronsko obvestilo bo tudi vsebovalo sporočilo, da bomo kupca za dokončno potrditev naročila in vse dodatne informacije v kratkem času poklicali. V kolikor kupec ne bo dosegljiv preko telefona, ga bomo kontaktirali preko elektronske pošte.
 
Ob potrditvi naročila bo kupca kontaktiral prodajni svetovalec iz klicnega centra in ga obvestil o predvidenem roku dostave naročenih izdelkov. Če bo kupec želel po potrditvi naročila preklicati naročilo, bo lahko to storil vse do takrat, ko naročeni izdelki ne bodo odposlani, in sicer po telefonu, s klicem na telefonsko številko (080 23 46) ali preko elektronske pošte (narocila@topshop.si).

 

6. korak - Odprema izdelkov

V dogovorjenem roku pripravimo izdelke za odpremo ter ga odpošljemo na kupčev naslov. V primeru, da se rok dostave nepričakovano podaljša za več, kot je navedeno v točki 4 pogojev poslovanja, bomo kupca obvestili preko telefona, elektronske pošte ali navadne pošte.

 

7. Nakupna pogodba

Nakupna pogodba je sklenjena, ko kupec ob dostavi izdelkov s podpisom potrdi sprejem in strinjanje s priloženo pisno ponudbo.
 
V primeru, ko gre za nakup na obroke, velja pogodba o obročnem plačilu.
 
Nakupna pogodba se sklene v slovenskem jeziku. Ti pogoji poslovanja so sestavni del nakupne pogodbe.
 
Skupni popust bo v vseh primerih »dodatnega znižanja« na računu obračunan kot »seštevek« popustov prvotnega ter dodatnega znižanja, upoštevajoč ceno pred znižanjem ter dodatno znižano ceno.
 
Primer: Če je bil izdelek prvotno znižan iz 50,00 EUR na 30,00 EUR – 40%, ter bo nato iz 30,00 EUR dodatno znižan na 17,00 EUR – 43%, bo na računu zaradi omejenih sistemskih možnosti prikazan samo skupni popust – 66% (ki upošteva prvotno ceno in dodatno znižano ceno – brez vmesne prvotno znižane cene).
 
Ponudnik bo skladno z interno politiko podjetja shranil kopijo računov ter druge spremne dokumentacije, ki je hranjena zaradi potreb skladnosti z davčno in/ali drugo relevantno zakonodajo ter zaradi potreb izvedb morebitnih inšpekcijskih, revizijskih in/ali drugih podobnih pregledov ter kupcu posledično ni na voljo. Odgovornost za hrambo računa in druge spremne dokumentacije, ki jo kupec pridobi ob nakupu je v domeni slednjega, ponudnik pa iz tega naslova ne prevzema nobene dodatne odgovornosti.

 

8. Identifikacija strank ob prevzemu izdelkov

Mi oziroma naša pooblaščena dostavna služba si pridržuje na primeren način preveriti istovetnost prevzemnika naročenih izdelkov (vpogled v osebne ali druge dokumente), saj s tem zagotovimo, da lahko izročimo izdelke pravemu naročniku.

 

9. 15-dnevni odstop od nakupa

Vsak kupec ima pravico, da nam skladno z vsakokrat veljavno zakonodajo, trenutno določili 43., 43.a, 43.b, 43.c, 43. č, 43.d, 43.e, 43.f, 43.g členi veljavnega Zakona o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 98/04 114/06, 126/07, 86/09, 78/11, 38/14 in 19/15) (v nadaljevanju: »ZVPot-1«) v 15 dneh od prevzema izdelkov sporoči, da odstopa od nakupa, v sporočilu pa navede potrebne podatke o nakupu – npr. ime in priimek, št. računa, itd., na podlagi katerih lahko podjetje obravnava njegovo zahtevo. V tem primeru lahko vrne izdelek, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Pri vračilu izdelkov potrošnik skladno z določbami omenjenega zakona (7. odstavek 43.d člena ZVPot) ne trpi nobenih dodatnih stroškov razen stroška neposrednega vračila blaga. Slednji je v konkretnem primeru odvisen od vrste blaga, pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Izdelek oziroma izdelke je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Potrošnik v primeru tovrstnega odstopa od nakupa odgovarja samo za zmanjšano vrednost blaga zaradi ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za določanje njegove narave, lastnosti in delovanja.

 
Potrošnik o odstopu od nakupa in vrnitvi nakupljenih izdelkov ponudnika obvesti s klicem na telefonsko številko 08 200 91 91 ali pisno na elektronski naslov: reklamacije@studio-moderna.com oziroma prek izpolnitve obraza za vračilo, ki ga najdete tu. V primeru odstopa prek obrazca mora obrazec posredovati na naslednji naslov: Studio Moderna d.o.o., Poštno Ležeče, 1002 Ljubljana.
 
Pred odločitvijo, da bo kupec odstopil od nakupa, sme kupec opraviti ogled in preizkus izdelka v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Izdelka kupec ne sme še naprej uporabljati do odstopa od nakupa. Šteje se, da sta sporočilo o odstopu oz. izdelek poslana pravočasno, če je pošiljka oddana v roku.
 
Možnost vračila izdelkov oziroma odstopa od nakupa ne velja v primerih, kot jih določa ZvPot-1 (5. odstavek 43. č člena), in sicer za pogodbe o nakupu sklenjene na daljavo:
  • o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od nakupa;
  • o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
  • o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
  • o opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od nakupa, ko jo podjetje v celoti izpolni;
  • o dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;
  • o dobavi časopisov, periodičnega tiska ali revij razen pri naročniških pogodbah za dobavo takih publikacij;
  • o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;
  • o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
  • o dobavi alkoholnih pijač, katerih cena je dogovorjena ob sklenitvi prodajne pogodbe in ki se lahko dostavijo po 30 dneh, njihova dejanska vrednost pa je odvisna od nihanj na trgu, na katera podjetje nima vpliva;
  • sklenjenih na javnih dražbah;
  • pri katerih je potrošnik izrecno zahteval obisk podjetja na domu zaradi izvedbe nujnega popravila ali vzdrževanja. Če podjetje pri takem obisku opravi še dodatne storitve, ki jih potrošnik ni izrecno zahteval, ali dostavi blago, ki ne predstavlja nadomestnih delov, nujno potrebnih za vzdrževanje ali popravilo, ima potrošnik za navedene dodatne storitve in blago pravico do odstopa od nakupa;
  • o nastanitvi, ki ni namenjena stalnemu bivanju, prevozu blaga, najemu vozil, pripravi in dostavi hrane, ali storitvah za prosti čas, pri katerih se podjetje zaveže, da bo izpolnilo svojo obveznost ob točno določenem datumu ali v točno določenem roku;
  • o dobavi digitalne vsebine, ki se ne dostavi na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da s tem izgubi pravico do odstopa od nakupa.
Kupnina bo povrnjena najkasneje v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu oziroma po prejemu vrnjenega izdelka (kupnina bo vrnjena z enakim plačilnim sredstvom kot ste ga uporabili, razen primeru, če izrecno zahtevate vračilo kupnine preko drugega plačilnega sredstva in če zaradi tega ne nosite nobenih stroškov – slednje nam lahko sporočite preko telefonske številke 08/ 200 91 91 ali pisno na elektronski naslov reklamacije@studio-moderna.com).
 
Podjetje lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej. Za natančnejše informacije o postopku vračila izdelkov pokličite na telefonsko številko 08/ 200 91 91.

 

10. Obdelava osebnih podatkov

Kupec z registracijo in/ali z oddajo naročila na spletni strani izrecno soglaša, da lahko ponudnik pridobljene osebne podatke (ime in priimek, naslov prebivališča, elektronski naslov in morebitne druge podatke, ki jih ponudniku za namene izpolnitve pogodbe – naročila posreduje kupec), razen za namene pogajanj za sklenitev pogodbe ali za izpolnitev pogodbe – naročila (kot določeno v 10. členu veljavnega Zakona o varstvu osebnih podatkov), uporabi tudi za namene neposrednega trženja prek vseh oglaševalskih kanalov, ki jih uporablja ponudnik (obveščanje prek telefona in SMS-ov, tiskanih medijev, nenaslovljene in naslovljene direktne pošte, elektronske pošte, itd.), ter za potrebe z neposrednim trženjem povezane statistične in tržne analize, marketinško profiliranje in segmentacijo.
 
Vsak kupec mora soglasje za izvajanje neposrednega trženja prek elektronske pošte ponudniku izrecno podati soglasje tudi ob registraciji in/ali oddaji naročila na spletni strani z označitvijo »Prijavite se na novice«. V nasprotnem primeru neposrednega trženja prek elektronske pošte kupec ne bo deležen s tem pa tudi ne bo predhodno obveščen o spletnih akcijah ponudnika.
 
Vsak kupec lahko soglasje za obdelavo osebnih podatkov (dano bodisi preko spleta bodisi preko drugega prodajnega kanala) kadarkoli prekliče s klicem na telefonsko številko 082009191 in sicer lahko poda preklic soglasja za namene neposrednega trženja in sicer bodisi za posamezne oglaševalske kanale (npr. zgolj za posredovanje ponudb prek SMS sporočil), bodisi za vse oglaševalske kanale.
 
Obenem lahko kupec soglasje za izvedbo neposrednega trženja prek elektronske pošte uredi:
  • s posredovanjem povratne elektronske pošte – kot odgovor na konkretno elektronsko sporočilo, ki ga ob vsakokratni izvedbi neposrednega trženja prejme s strani ponudnika, in/ali;
  • z izpolnitvijo spletnega obrazca, povezava do katerega je navedena v vsakem elektronskem sporočilu, ki ga ob izvedbi neposrednega trženja prejme s strani ponudnika.
O možnosti preklica soglasja za izvedbo neposrednega trženja prek elektronske pošte je v vsakem elektronskem sporočilu kupec obveščen.
 
Ponudnik bo kupčevo željo upošteval in najkasneje v 15 dneh dosledno uredil preklic soglasja za namen neposrednega trženja prek dotičnega oziroma vseh oglaševalskih kanalov ter o tem v nadaljnjih petih dneh pisno ali na drug dogovorjen način obvestil kupca. Pri tem kupec ne trpi nobenih stroškov. Kupcu ponudnik zagotavlja tudi vse ostale pravice skladno z veljavno zakonodajo, ki je opredljena v nadaljevanju.
 
Ponudnik bo kot upravljavec vse pridobljene osebne podatke obdeloval in varoval v skladu z vsakokrat veljavno relevantno zakonodajo, trenutno veljavnima:.
  • Zakon o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS, št. 94/07) in
  • Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list RS, št. 109/12, 110/13, 40/14, 54/14 in 81/15),
    ter v skladu z morebitnimi notranjimi akti, sprejetimi na podlagi relevantne zakonodaje.
 
Hkrati se zavezuje, da pridobljenih osebnih podatkov ne bo posredoval tretjim osebam, razen pogodbenim obdelovalcem, s katerimi bo predhodno sklenil pisno pogodbo o obdelavi osebnih podatkov.

 

11. Reševanje reklamacij

V kolikor želi kupec kupljen izdelek reklamirati ali ga zanimajo pogoji reklamiranja izdelka, nas lahko kontaktira na naslednji način:
 
• preko elektronskega naslova: reklamacije@studio-moderna.com ali
• pokliče na telefonsko številko 08 / 200 91 91.
 
Pritožbe v zvezi s ponudbo in nakupi na spletni strani rešuje naš reklamacijski oddelek, ki je kupcu na voljo v delovnem času od ponedeljka do petka med 8.00 in 16.00, na telefonski številki 08 / 200 91 91.

 

12. Odgovornost za napake

Kot ponudnik se zavezujemo izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarjamo za stvarne napake svoje izpolnitve v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. Kupec lahko kot potrošnik uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če nas o napaki obvestite v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, a najkasneje v roku dveh let odkar je bilo blago izročeno. V primeru uveljavljanja stvarne napake prosim izpolnite obrazec, ki ga najdete tu.

 

13. Izključitev odgovornosti

Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. Nismo odgovorni za povrnitev morebitne škode ali stroškov, ki jih ima kupec zaradi prenehanja, nedelovanja ali ovir pri delovanju spletne strani. Ne zagotavljamo točnosti, popolnost in pravilnost vsebine, objavljene na spletni strani, niti ne prevzemamo odgovornosti za škodo, ki bi jo utegnil utrpeti zaradi zanašanja na objavljeno vsebino.
 
V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela in nas v razmerju z vami iz tega naslova ne bremeni kakršno koli poplačilo morebitne škode. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki.
 
Ne odgovarjamo za škodo, ki utegne nastati na vaši strojni opremi, programski ali drugi opremi zaradi uporabe spletne strani. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te.
 
Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo). Ne odgovarjamo za škodo, ki bi kupcu utegnila nastati zaradi nepooblaščenega razkritja ali uporabe podatkov za registracijo.

 

14. Električna in elektronska oprema

Skladno z Uredbo o električni in elektronski opremi (Uradni list RS, št. 55/2015) vas obveščamo, da lahko ob nakupu nove električne in elektronske opreme odpadno električno in elektronsko opremo prepustite nam.
 
Odpadna električna in elektronska oprema, ki jo boste prepustili, mora biti po namenu uporabe in razvrstitvi v razred električne in elektronske opreme (EEO) enaka dobavljeni EEO, število kosov odpadne električne in elektronske opreme pa je enako številu kosov dobavljene EEO.

 

15. Uporaba prava in pristojnost

Pravna razmerja med kupci, kot uporabniki spletne strani, in ponudnikom, kot upravljavcem spletne strani, se urejajo s predpisi Republike Slovenije. Morebitni spori se bodo reševali po mirni poti, če pa to ne bo mogoče, bo za reševanje sporov pristojno stvarno pristojno sodišče v Ljubljani.

 

16. Končne določbe

Neveljavnost katere koli določbe teh pogojev poslovanja, ne glede na razlog neveljavnosti, ne povzroči neveljavnosti teh splošnih pogojev kot celote. V takem primeru se neveljavna določba šteje za nezapisano, medtem ko ti splošni pogoji še naprej ostanejo v veljavi, brez neveljavne določbe.
 
V primeru, da so določbe teh pogojev poslovanja v nasprotju z določili posamične pogodbe med kupci in ponudnikom oz. dogovorjenih posebnih pogojev, veljajo določila posamične pogodbe oz. dogovorjenih posebnih pogojev.

 

17. Pogoji poslovanja Kluba 5*

Kupec lahko skladno s Ponudnikovimi Pogoji kataloškega poslovanja koristi tudi ugodnosti, ki jih prinaša članstvo v Klubu 5*. Kupec se lahko s Pogoji kataloškega poslovanja seznani tudi pod rubriko Pogoji kataloškega poslovanja.
 
Ti pogoji poslovanja pričnejo veljati dne 13.6.2014 s spremembami z dne 8.6.2015, 23.12.2015, 1.4.2016, 28.12.2016, 13.2.2017.
Potrebujete pomoč?
x
Pokličite brezplačno na 080 14 63
Imate vprašanje ali pa bi radi več informacij o izdelku izvedeli od naših svetovalcev? Zato smo tu za vas, da vam pomagamo.

Pokličite nas na brezplačno številko in z veseljem se bomo odzvali vašim vprašanjem.

Vaši Top Shop svetovalci.